Monday, January 22, 2018

Paneer Curry recipe In 5 Min | paneer capsicum recipe | quick indian ve...




Sradha's Kitchen
          (home made healthy hygienic Food)

Ingredient for instant  Paneer chilli Recipe 5 min

·        2 onion

·        2 capsicum

·        2 tomato

·        coriander leaves

·        250 gm paneer

·        Salt

·        Turmeric 1 tea spoon

·        chilli powder 2 tea spoon

·        curry powder 2 tea spoon

 


instant Pander chilli  Recipe   (Making Process)

slice  2 onion, 2 capsicum, tomato, paneer .

then hot your pan add 2 table spoon oil and slice onion , 2 capsicum , fry 2 min. add slice tomato then cook for 3 min .

add salt , turmeric , chilli powder & curry powder at last add paneer cook for 4 to 5 min. sprinkle coriander leaves at last    follow my video .

Thanks For Watching
With Best Regards From
 #SradhaWebCreations

 

 



 

No comments:

Post a Comment