Tuesday, February 27, 2018

Spicy and Crispy Raw Banana Chili Recipe | delicious masala banana chili...




Sradha's Kitchen
          (home made healthy hygienic Food)

Ingredient for  Raw Banana chilli Recipe in 10 min 

·        matar 50 gm

·        4 onion

·        2 capsicum

·        2 tomato

·        coriander leaves

·        ginger  garlic paste 10 gm

·        5 raw banana

·        oil for deep fry

Raw Banana chilli  Recipe in 10 min  (Making Process)

·        slice  4 onion, 2 capsicum, tomato, Raw Banana , grind ginger garlic ,

·        deep fry Raw Banana with,add salt , turmeric , chilli powder , at last add corn flour batter

·        then hot your pan add 2 table spoon oil and slice onion , 2 capsicum , fry 2 min. add slice tomato then ginger garlic paste fry 2 to 3 min .

·        add fried Raw Banana  cook for 5 to 6 min , sprinkle coriander leaves at last.    follow my video .

Thanks For Watching
With Best Regards From
 #SradhaWebCreations

 

 

 


No comments:

Post a Comment